RMA

Onze service stopt niet bij het advies voor de aankoop van onze producten, maar gaat verder.
Heeft u een probleem op het gebied van doseertechnieken, zwembadautomatisering, waterbehandeling of vast vloeistofscheiding, neem dan contact met ons op.
Graag adviseren wij u naar de mogelijkheden hoe onze producten passen in uw installatie.

Na aanschaf staat onze servicemedewerker klaar voor al uw vragen betreffende de installatie van de onderdelen of het inregelen van de instrumenten.

Wacht niet tot er storingen en problemen ontstaan door achterstallig onderhoud, sluit een onderhouds contract af voor preventief onderhoud en verleng de levensduur van uw producten.

Neem contact op met onze servicemedewerker Berry Vonk 010-5191232 voor al uw technische vragen.

 

 

Voordat u een product aan ons retour zendt ter controle, reparatie of garantie moet u via onderstaande formulier een RMA-aanvraag doen.

Vult U a.u.b. het formulier hieronder zo volledig mogelijk in.
Ook voor retouren die onder garantie vallen svp dit formulier volledig invullen.
U krijgt dan van ons zo snel mogelijk een bevestiging per email met daarin een RMA-nummer.
Deze RMA-mail dient u dan samen met het product  aan ons retour te zenden.
Retourzendingen die niet volgens dit RMA-proces binnen komen zullen pas behandeld worden als het formulier met een deugdelijke foutomschrijving alsnog wordt ingevuld.
Zonder een deugdelijke foutomschrijving wordt een RMA niet in behandeling genomen.
Producten die in aanraking met chemicaliën zijn geweest dienen eerst te worden gespoeld alvorens deze naar ons op te zenden.

Graag één formulier invullen per item. Indien u meerdere producten wilt toezenden, vul dan per product steeds een formulier in.
Items gemarkeerd met een * zijn verplicht en moeten worden ingevuld!

Dhr.Mevr.

Contactpersoon (verplicht)

Bedrijfsnaam (verplicht)

Retour adres (verplicht)

Postcode + Woonplaats retour adres (verplicht)

Land retour adres

Jouw e-mail (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Referentie

Product (bijv. doseerpomp) (verplicht)

Merk van het Product (verplicht)

Type van het product (verplicht)

Serienummer van het product

Leverdatum / factuurnummer

Klachtomschrijving / reden retour (verplicht)

Referentie
Heeft het product (kort) correct gefunctioneerd? (verplicht)
JaNee